E-mail marketing
In timpurile noastre moderne e greu sa ne imaginam o lume fara e-mail. Nu numai ca e-mail-ul este necesar in vietile noastre personale, de asemenea, este parte integranta din succesul oricarei afaceri. Utilizarea e-mail-ului continua sa creasca, iar potrivit Forrester Research ne petrecem mai mult de 35% din timpul nostru de Internet pe e-mail.
E-mail marketing de succes - va include un aspect profesional, continut interesant si o forma de recompensa, in scopul de a incuraja clientul sa investeasca timpul lui in citirea lui. Ai doar o singura sansa, asa ca este esential ca e-mail-ul sa fie specific si atractiv.
Ce este E-mail marketing?
E-mail marketing este o campanie de marketing ce ajunge de la utilizatori prin e-mail. Cu toate acestea, un e-mail standard trimis la client nu este suficient deoarece exista mai multi factori importanti ce trebuie luati in considerare inainte de a lansa o campanie de email marketing.E-mail marketing de succes - va include un aspect profesional, continut interesant si o forma de recompensa, in scopul de a incuraja clientul sa investeasca timpul lui in citirea lui. Ai doar o singura sansa, asa ca este esential ca e-mail-ul sa fie specific si atractiv.

De ce sa folositi e-mail marketing?
Utilizarea e-mail-ului a devenit astfel „o a doua natura”, astfel incat nu trece o zi fara ca cei mai multi oameni sa-si verifice inbox-ul. Trimiterea de email-uri valoroase, interesante reprezinta cheia pentru dezvoltarea increderii in relatia cu clientii dumneavoastra. Serviciile noastre de e-mail marketing va ajuta afacerea dvs. sa-si pastreze clientii actuali si sa-i identifice pe cei noi.Mentinerea loialitatii:
Atunci cand se lanseaza o campanie de marketing online pentru site-ul dvs. este important sa aveti propria lista de e-mail-uri. Desigur, ati putea inchiria o lista din diverse surse si trimite e-mailuri la intamplare si s-ar putea obtine un oarecare succes in acest fel. Cu toate acestea, cel mai bun succes se realizeaza prin dezvoltarea relatiilor pe termen lung cu clientii, iar acest lucru necesita folosirea aceleasi liste in mod repetat. Acest lucru este realizat prin intermediul e-mail marketing. In timp, clientii vor ajunge sa va cunoasca si sa capete incredere in afacearea dvs..
Costul efectiv:
Lansarea unei campanii de email marketing este mult mai putin costisitoare decat alte reclame. De fapt, liste intregi de utilizatori pot fi trimise prin email in cateva secunde, ceea ce garanteaza faptul ca produsele sau serviciile dumneavoastra sunt aduse la cunostinta imediat. Acest lucru ofera o rentabilitate mare investitiei, din moment ce intreaga campanie de email marketing poate recupera costurile sale, in cel mai scurt timp, datorita volumului mare de utilizatori care sunt contactati.
Email Marketing Mobil:
Un alt punct forte de e-mail marketing este ca majoritatea e-mailurilor sunt citite si trimise prin intermediul dispozitivelor mobile. Acest lucru inseamna un continut ce va fi usor accesibil.