Ce este Marketingul pe Internet?
Marketingul pe Internet este cel mai simplu mod de a atrage un numar aproape nelimitat de consumatori. Internetul este bogat in continut, si de aceea este important sa aveti o strategie, in scopul de a separa afacerea dvs. de restul.
Exista patru componente principale ale oricarei campani de marketing pe Internet:
Exista patru componente principale ale oricarei campani de marketing pe Internet:
1. Strategia de marketing pe Internet
Strategia de marketing trebuie sa raspunda la urmatoarele intrebari:- De ce faci afaceri on-line?
- Care sunt obiectivele tale pe termen lung (financiar, etc)?
- Cum vor interactiona potentialii clienti cu tine (prin intermediul mass-media, blog-uri, etc)?

2. E-mail marketing
Existenta unei baze de date cu clientii existenti este esentiala pentru orice campanie de marketing pe Internet . Clientii care au achizitionat bunuri si servicii in trecut, vor face acest lucru si in viitor. Cu e-mail marketing, puteti trimite promotii de specialitate direct clientilor dumneavoastra, la momente pre-determinate ale anului. Promotiile speciale din pagina dvs. de pornire, dar si un formular de abonare la Newsletter vor incuraja noi vizitatorii sa se alature listei dvs. de corespondenta. In timp, baza de date cu clienti va continua sa creasca si afacerea dvs. va inflori.3. Publicitate online si social media marketing
Publicitatea online este o alta modalitate foarte buna de a atrage trafic pentru site-ul dumneavoastra. Cu tehnologiile inovatoare, cum ar fi Google AdWords, puteti plasa anunturi pe site-urile specifice legate de domeniul dvs. de activitate. Cu Google AdWords puteti achizitiona trafic pe baza "platesti per click".In plus, social media este o modalitate foarte buna de a face publicitate pentru afacerea ta.
4. Search Engine Optimization (SEO)
Promoveaza-ti afacerea cat mai ieftin posibil!Dupa ce site-ul dvs. este optimizat de catre echipa noastra de specialisti SEO, va aparea in partea de sus a rezultatelor in motorul de cautare Google. SEO este procesul prin care un site web apeleaza la standardele clasamentului Google de cuvinte cheie optimizate, link-uri, si de continut in general. Prin prezentarea site-ul dvs. intr-un mod care este bine primit de catre paianjenii Google, acesta va da un rang inalt si acest lucru va genera o crestere a vanzarilor. Motoarele de cautare sunt cele mai vizitate site-uri din lume, de aceea este important sa se apeleze la standardele lor.
Daca sunteti dispus sa investiti intr-un site web, atunci este esential, de asemenea, sa se investeasca in succesul site-ului pe termen lung prin intermediul SEO.
Prin intermediul Internet-ului, afacerea ta poate ajunge la cat mai multi clienti decat oricand inainte. Potentialul de crestere prin intermediul internet marketing nu ar trebui sa fie subestimat. Cu toate acestea, pentru a culege cele mai multe recompense si pentru a obtine cea mai buna rentabilitate a investitiei dumneavoastra, aveti nevoie de o strategie bine planificata.
Cand internet marketing-ul a aparut, cele mai multe companii foloseau materiale clasice de promovare cum ar fi o carte de vizita sau o brosura. La acel moment, o pagina web era destul de statica oferind informatii putine pentru clienti. Cu toate acestea, in zilele noastre, Internetul a devenit un instrument dinamic folosit pentru a ajunge la clienti intr-un mod interactiv. Afacerile inteligente au recunoscut potentialul de marketing fara precedent al Internetului, iar ca urmare, au castigat un avantaj competitiv in industria lor.
Primul si cel mai important pas in marketingul pe Internet este proiectarea un site web care reprezinta cu exactitate afacerea ta. Firmele nu trebuie sa lase loc pentru ambiguitate.